ALEXIS adlı üyeden alıntı:
Her kullanıcının kendi dizini yok mu unix te? Her kullanıcı sadece kendi dizininde işlem yapacak. Ama yi de sakıncalı görülüyor SSH.
Dosya adını güzel ayarlarsan ulaşılamıyor.Artı www veya public_html öncesi gorunmuyor.Rahat ol