GateSXraY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 aydır çalışıyorum arkadaşla. Uploadlar güzel ve hızlı...
İyi de arkadaş siteye üye olalı 2 ay olmamış ki ? Ayrıca bu bir çelişki midir ? Yoksa Msn'de mi çalışıyordunuz ? Bu bir çelişkiyse arkadaş Multi Üyelik kuralını ihlal etmiş oluyor (:

Sağlıcakla.