KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu yerleşimle ilgili yardım edermisin? Nereye eklicez kodları?
postbit_legacy de şunu bul;

<!-- message --> 
<div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div> 
<!-- / message -->
Altına ekle 768x15 4 lü bağlantı birimi reklamın altına <hr> yaparsanız faydalı olur ne acıdan adsense kızmaz mesajla konu arasına bı cızgı koydunuz için...