Şu yerleşimle ilgili yardım edermisin?

Nereye eklicez kodları?
postbit_legacy de şunu bul; <!-- message -->
<div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div>
<!-- / message -->
Altına ekle 768x15 4 lü bağlantı birimi reklamın altına <hr> yaparsanız faydalı olur ne acıdan adsense kızmaz mesajla konu arasına bı cızgı koydunuz için...