2008 in ilk güncellemesi başladı arkadaşlar. Pr 0 olan sitem şu anda bazı dc lerde 3 olarak göstermektedir.
Herkese hayırlı olsun..

yada r10.net/index.php e bakarsanız fark edersiniz.
pr0 idi forum index.php si şu an pr4 olarak degişmiş.