Alıntı
4 Numara iyi dıye adlandırdımız ilk mesaj sonu 768x15 4'lü bağlantı birimi reklamı bunu koyarken dikkat edin mesajın hemen bitimine koyulcak ve <hr> ilede mesajdan ayırırsanız daha saglıklı olur adsense kızmaz <hr> siz sekildede denedim <hr> li şekildede tıklamalarda degişilik yok <hr> yi adsense kızmasın dıye koydum bunuda belirteyim..
Şu yerleşimle ilgili yardım edermisin?

Nereye eklicez kodları?