Konu
arkadaşlar kendim bi hızlı kayır yaptım vb de ama 2 tane banner çıkıyo nası silecez
11-01-2008, 17:13:32
#7
yusuf831
Üyeliği durduruldu
bu değil
kodları verdim işte alta bakar san görür sün