bi tane flash dosyası yaptım. resimler slayt olarak geçiyor fakat en sona gelince bitiyo beyaz ekran kalıyo. bunun tekrar baştan slayt olarak aynı şekilde geçmesi için ne yapabilirim. biraz acemice anlatırsanız sevinirim