KorsaNvBh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten böyle böyle postçuluğun fiyatı ve kalitesi düştüya
iyi akşamlar
kesinlikle katılıyorum yakında 25 deil 5 ytl ye açarsın