harıka bısı ama arkadasın anLayabıLıyor kLavyede yazdıqınLa farkLı yazıLdıqı ıcın bıde bıttıkten snra haLa bos yer duruyor orayıda space tusuyLa yazdırmak zorundasın hernse sonucta qzL (=