bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
: ) Ben yapayım , beğenirsen kullanırsın , net boyutları ve detayları özel mesaj ile gönderir misin ?

Sağlıcakla.
arkadasim free is yapmadigini soylemistin bir mesajinda ama halen ucretsiz logo/banner tasarimi yapiyorsan benimde isteklerim olucak senden