Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin taşlıyacak gücü kuvveti olmadıgından ancak kıskanır meyve veren ağacı
Bu topic'i açanlar NX müşterisi değil mi? Sanıyorsunuz ki rakip dc'ler network monitorlerinde anlık olarak NX'in down zamanını bekleyip, forumlara duyuruyorlar.