Arkadaşım muhtemelen hileye başvurduğun için ban yemişsin. Ön yargılı davranmak gibi olmasın ama netin haşin çocuğu havası seziyorum sende.
Arkadaşlarında dediği gibi yazımın çok kötü. ß yazmak B yazmaktan daha fazla zaman alıyor emek istiyor açıkcası

Nickinin başında da DJ olması sana hepten kaybettiriyor. DJ lik 0-16 yaş grubunun özentilik sebebiyle kullandığı bir terim. Gerçek meslek olarak yapıp hakkını verenlere sözüm yok tabii.