Konu
Banlarlarmı
09-01-2008, 19:13:27
#6
yakoSin
Misafir
Ben olsam banlardım ne yalan söleyeyim , yeni bir hesap açıyorsun ilk günden hileye başlıyorsun..Bence sen o hesaptan umudu kes..