Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Daha önceki(leri) görmedim ama bu iyi. sadece ilk göze çarpan
/pasos.jpg üzerindeki yazı karakterleri küçük okunmuyor..
birde logo2.jpg banner üzerinde resimyuqle.com yazan yere bir logo ekleseniz güzel olur diye düşündüm..
Kolay gelsin.