sweet_boy57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitenden bir iki dosya cekmisligim var epeyde isime yaramisti oradan aklimda kalmis.

bence loglari bastan asagi okumayin sadece alttaki 6 cumle olayi kopartiyo

dava icin iyi yapmissin diyebilirim.
Bende Tüm Konuşmalar Kayıtlıdır + ZAten Kayıtlı Olmasada Bilişim Suçları Bölümü Var Onlar Herşeyi Şİkayet Ettiğinde Araştırıyor.. Eeee Tadıkta Olunca Bu İş Dahada Kolay Oluyor...

Konuşmlarda da Evet Alt Kısımdaki Konuşması Yeter Ama Sırf Hani Bu Adam Ne Dedide Host Sahibi Böle Dedi Denmesin Diye Tamamını Ekledim...

orumcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
narqotic tr oncelikle basina gelen olaylardan dolayi gecmis olsun..
tumih.com satin aldigimizda senin sitelerinide hostingimize tasimistik sen ozaman windows diye baska hosting kullanmak istedigini soylemistin..

eger istersen suan nisan kadar suren varmis.buna 5 ay daha ekleriz. 9 ay ucretsiz olarak tekrar kullanmak istersen gelebilir kullanmaya baslayabilirsin..

Sadece seo yapacam derken butun kayitli indexlerin silinince bu daha kotu bence..
Tam Anlamadım orumcek. Benim Sürem Eski Hostta Bitti, Eylülde Hani Kapanma Felan Olmuştu 1 Ay Uzatıldı Ama Ben Zaten Bu Lanet Heriflerden Aldım.. Hani Bir Söz Var "Gelen Gideni Aratır" Diye, Şuan Tam Öyle... Yani Şimdi Senin Anlatttığına Göre 2008 Eylül Ayına Kadar Süremmi Var Sizde? Cidden Tam Anlamadım Çünkü 1 Senelik Almıştım Ben, Eğer Anladığım Şekildeyse 2 Sene Olucak

unsg_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun kardeş, kolay gelsin bundan sonrası içim umarım düzeltebilirsin..
Sağol Kardeşim Sırf 11 Sene Bahanesiyle Milleti Böyle Kazıklayan Bu Adamlardan Uzak Durun..

Ayrıca Ucuz Olsun, Parama Uysun Diye Ucuz Aliyim DÜşüncelerini Kafanızdan Çıkartın.. Hani Ucuzda Almadım Ben Ama Genel KOnuşursak ALmayın.. SOnra Çekmediğiniz Çİle Kalmıyor...

Şuan Bu Host 130 Lira'ya Maloldu... 1 gb Alan vsvsvsvs 80 Lira, SQL'u Bozdular 50 Lirada O


DERS OLSUN