Konu
Lisanssız VB...
09-01-2008, 02:01:58
#6
KR@LKSK
Ben smfden mybbye geçecektim olmadı
Smfden vbulletin geçtim. + geçen gün mybbden vbulletine geçtim farklı bi forumumla.
Herhangi bi veri kaybı olmadı