Konu
Adsense ve maliye
08-01-2008, 21:03:41
#14
chamak
Utopiax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne biçim Türkçe konuşuyorsun kardeşim sen.
Konuştuğu türkçe değilki zaten K harfine sürekli Q yazılmasından nefret ediyorum neyse konu dağılmasın