Utopiax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne biçim Türkçe konuşuyorsun kardeşim sen.
Konuştuğu türkçe değilki zaten K harfine sürekli Q yazılmasından nefret ediyorum neyse konu dağılmasın