Konu
ADSL hakkında karmaşık bir durum
02-07-2006, 02:46:37
#10
orumcek
Üyeliği durduruldu
öyle bi şey olması saçma millet komsununun arkadaşının hattından bağlanır.
Heleki telekom bir modemden 3 5 kişinin bağlamasına kızıyosa oo sen daha cok aran..