Konu
ADSL hakkında karmaşık bir durum
02-07-2006, 01:34:02
#5
zeynelkoc
Misafir
evet malatayadaki hattında abonelik olması gerek
dipnot : radmin kullanıcı adı ve mesajlarımı silmeni ısrarla bekliyorum