gizemsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar ilgi ve alakanıza teşekkür ederim fakat ben davadan vazgeçtim. çünkü çocuk bulundu ve özür diledi. e ben napim? ama onada dedim. abim eğerki mersin veya mersin civarında olmuş olsaydın mahkemeye gerek kalmazdı diye. çocuk efendi çıktı. olayı anlattı. olay benden bağımsız ve tamamen eski shellcim yüzünden kaynaklanmıştı. davayı iptal ettiğime dair dilekçe verdim. 1 hafta sonra beni te mezitliye çağırdılar.. gittik mezitliye orada da ifade verdik. saolsun arkadaşlar her zaman gelin çayımızı içmeye dediler. malum torpilliyiz yani sitenize saldıran ve hukuk çerçevesinde halledilecek bir olay olursa, bana özel mesaj atın. telefon numaramı vereyim ve size yardımcı olayım ücret istemeden. zaten ücreti olmaz ki bu işlerin. ayrıca davanız içinde ÜCRET ödemiyorsunuz. böyle bir avantajınızda var. sadece adliyeye giderken otobüs parası veya benim gibi bmw 3.20 ie cabrio kullanırsanız ii bi benzin parası ödersiniz o kadar
hadi selametle arkadaşlar. tekrardan bu güzel mesajlarınız için teşekkür ederim.
İyi ki bu konuyu açmışsınız hemşerim, maalesef bir çok arkadaşımız haklarının farkında değil... Yeni çıkan yasaları takp etmiyor kimse... Artık ip logları ile kazanamayacağınız hiç bir dava yok diyebiliriz bu tür durumlarda... Ben halen 6 ay öncesinin dahi kayıtlarını tutuyorum... Bu kayıtlarınızı tutun, eğer ki saldırı alırsanız direk savcılığa verin bunları... O kadar basit ki artık... sadece bulunduğunuz bölgede adliye binasına gideceğiniz yol parası masrafınız... Bilişim Suçları kapsamında büyük değişimler yaşandı ve bunlar webmaster arkadaşlamızın lehine... Yeter ki sizler haklarınızı bilin...Bir servera zombie ağı kurarak saldırmanın cezası normalde 6 yıla kadar diye geçiyor ancak sabıka kaydı olmaması vb. durumlardan bunlar para cezası olarak çıkacaktır + tazminat talep etmeniz halinde ki edeceksiniz çünkü zombie ağları donanımsal masraf çıkarmaktadır, o tazminatı da söke söke alırsınız... Efendim internet cafe imiş bilmem ne imiş aman nereden bulacaklar diye düşünmeyin, emin olun iş yargıya intikal ettiği anda verdiğiniz loglardan kapı adresine kadar çıkar... istediği proxy i kullansın... kimse sanmasın ki Türk Telekom veya diğer internet servis sağlayıcıları siz kimlik değiştirince sizi takip etmiyor Neyse hemşerime teşekkürler, bir örnek olmuş açmış konuyu... Umarım örnek olur...