superteklif bildiğim kadarıyla kazanç paylaşım programı ama genel olarak spam yaydığı kanısında herkes.verdikleri reklamveren profili çok iyi ama sanmıyorum ki böyle büyük firmalar para hırsıyla toplanmış yalan yanlış bilgilere güvenip reklam için para ödesinler.
dediğin doğru sms şu an en pahalı reklam türlerinden biri ama aynı zamanda en etkilisi.kendini düşün mesela cep telefonuna gelen mesajların gönderenine mi bakıyorsun önce içerigine mi? kısa ve öz mesajlar olduğu icin bir solukta amacına ulasmıs oluyor zaten reklamveren.hele ki hedefli kullunıcılara reklam yapılırsa yeme de yanında yat.gazete-dergi-e-mail veya internet bazlı hiçbir reklam çesidi sms reklamla yarışamaz kanımca.