Selam;
Ben ....nd nin eski sahibiyim. Geçen gece domaini tekrar almaya hazırlanıyordumki, baskası tarafından alındığını farkettim. Bir online acente tarafından domainin yeni sahibinin sen olduğu öğrendim. "Three
Dull Guys" adlı bir şirketin( yada bu isimli bir iş kolu) sahibiyim ve senden rica ediyorum(burda rica etmeninde ötesinde bi raz yağ cekmek var sanki) bu domaini bana geri sat. Bana ulaşmak için .................... adresini kullan...
Teşekkürler ve en kısa sürede cevabını bekliyorum.

Greg



Adamı iyi köşeye sıkıştırmıssın gibi madem sirketi var iyi para iste bence