Sanırım meb'in yarışmasında kulllanıcaksınız..
Şunuda belirteyim, orada ki jürilerden birisi benim. ve yaptığınız tasarımı incelikleriyle anlatıcaksınız, hangi kodu nerde nasıl kullandın vs. vs. Geçen yarışmada çok iyi tasarımlar vardı ama elendiler niçin? çünkü bazısı başkalarına yaptırmış veya çalmış falan.
Tavsiyem kendin biyerlere gelebilmen. Yarışma için önemli olan görsellik değil kullanıcının zevk almasıdır.
http://www.meb.gov.tr/duyurular/duyu...banli_yarisma/
incelemenizi tavsiye ederim.