Yeni birşey düşünmüyorsun. Yurt dışından bir firmayla anlaş. PHP Api desteği olsun. Yaz scriptini PHP Mysqlla bu kadar. Telefonlar kişisel bilgi veya özgürlüğe girmiyor(muş) maillerde olduğu gibi. Onların sahibi de hat kullanıcıları değil zaten. Yasal bir zorluğu, zorunluluğu olmaz.