Konu
Cep Master Panelden banner Yaratmak Onayı ?
06-01-2008, 19:18:32
#4
Mertcan03
bi türlü onaylamadılar.
3 haftayı geçti.
mail attım oda 1 hafta oldu
ses seda yok cepmasterden.
r10da yetkilisi felan yokmu bunların ?