Konu
300 konuyu 12 ytl aciyorum.
06-01-2008, 01:08:55
#3
Wiscaster
Bende Açıyorum Ama Çok Düşük Be Birader Biraz Piyasayı Yükseltelim Bukadar düşürmeyelim Uğraş Veriyoruz Emeğimize Değmez