benim sitemap şuan google da kayıtlı ve sorunsuz ama bi bölüm dikkatimi çekti

benimki ;

- <urlset xmlns="http://www.google.com/schemas/sitemap/0.9" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance"

seninki;

<urlset xmlns="http://www.sitemaps.org/schemas/sitemap/0.9" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance"


valla yanlış bilgi vermek istemem ama istersen o bölümleri bi değiş ,sonra tekrar kaydet (bi dene ne kaybedersinki )

yine olmassa benim sitemap yaptıgım şekilde bitanede sana yaparız benimkiler sorunsuz