tabiikide 0 dı. Ama postculara dikkat edersen ilk baş postu atar sonra parayı alır simdiye kadar birçok kişiyle çalıştım herkesde de böyle oldu. İtraderin yüksek olsa belki insanlar güvenir ama 0 dan başlayıp ücretide peşin istersen herkes yanaşmayabilir mesala ben