Konu
bloggerde yaptığım yanlışlar (ibretlik)
04-01-2008, 01:16:00
#5
plesk
açıklamayı boşverin...arkadaşlar sakın açıklama kısmına bişey yazmayın...bence siteleri dizginlemek için blogger in yaptığı bir numara bu