hocam, eğer resmi sağ tık ile kopyalayıp kendi sunucusuna kayıt ederse, hiç bir şey yapamazsın.
fakat buradaki kodta, dosya adresini yazıp, dosyayı çağırırsa, sizin korumada yönlerdirdiğiniz, ".index.html" yada "nah.gif" çıkıcaktır.
teşekkürler
peki copy-paste yapan biri benim sitemden bir resim alınca o aldığı sitede gözükmüyor mu yoksa benim yönlendirdiğim bir adresteki resim mi gözüküyor..biraz bahseder misin acaba ?