Konu
Ödeneme yapilamadi yaziyor.
03-01-2008, 11:19:36
#5
isukran
Bu sabah baktim, hesaba gecmisler, banka ile alakali sanirim, biraz yavas calisiyorlar... Yorumlar icin Tesekkürler.