ya zaten firefox (ie teması) ama ie dende aynı şeilde girmiyor
AWBS ile alakası yok r10'da AWBS'nin işi ne
DNS sorunu olabilir ama nasıl çözecem :S
Yardım etmeye çalışan herkese teşekkürler..