arkadaşın konusunu baltalamak değildi niyetim ama benim mesajımla buradaki mesajın (2. ve 3. bölümleri) aynı olunca insan söylemeden edemiyor. sonuçta kendi taslağını oluşturmak bu kadar zor değil ki. kendi taslağını oluşturmaktan kaçan adam 200-1000 post atmaktan çekinmez mi sanki? çelişik durum.