Bencede hem uygulama hemde sitelerin ilk kurulumlarında gelirleri olmadıgı için çogu site sahibinin lisans alamamasından dolayı destek taleplerini reddetmemizin pek insaflı olmayacagını düşünüyorum.Ama destek konusunda vBulletin'in Türkiye için neden olumlu cevaplar vermedigini hala anlayamıyorum