Şubeye 1 saat kadar önce sordum:bana saat kaçda gönderildiğini sordular.Ben de bilmediğimi iletince talimat geldiğinde 10dk içinde hesabına geçer dediler.Şubeden nasıl kaynaklanıyor pekala gecikme?