Konu
Hala Ödemesi(EFT) başka gelmeyen var mı?
31-12-2007, 17:04:14
#5
Cappystarj0e
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ziraat biraz geciktiriyor sanırm benimki de hala işlemde ve bankaya da yatmamış durumda.
yarın resmi tatil bankalar kapalı olacak bugün alamadık yarın da alamayacağız.