Konu
Sonunda Resim Sitesini Bitirdim :D Yurumlar nerde
31-12-2007, 02:29:44
#6
kral18
Üyeliği durduruldu
hemen 1 nci yorum
1 resime tıkladım ve o resmi kaydetmek istiyorum ama aşadaki indir butonu çalışmıyo mesela ben sağ tık farklı kaydet işlemini bilmiyom belki başkasıda bilmiyodur ve indir butonu aktif değil