abraham156 adlı üyeden alıntı:
Ringo bannerları bozuldu mu? Bana mı öyle geliyor.
Kimi yerde banner çıkmıyor, çıkan da yarım yamalak açılıyor.
flashplayer ın son verisyonu yüklü olmayan yerlerde sapıtıyodu
du diyorum kaldırdım artık onlarda kazanılan para ?????