Merhaba Arkadaşlar,

Ben forumda daha cok izleyici olarak bulunan birisiyim. Cok fazla mesajim yoktur. Fakat SiirDefteri.com dendiginden dolayi "Merhaba" demek istedim.

Oncelikle Antoloji.com'a cok icten bir sekilde basarilarinin devamini dilerim. Sadece bu projelerinde değil takip ettiğim bir çok farkli konuda Ekrem Bey ve ekibi guzel isler cikardilar ve cikarmaya da devam ediyorlar.

Ben sadece SiirDefteri.com'la ilgili olarak "yerinde saydi" ifadesi yerine "antoloji.com kadar ilerleyemedi" ifadesini daha uygun gordugumu soylemek isterim. Bunun bircok sebebi var. Detaylar buradaki herkesin kafasinda yapamadigi islerin sebebi ile hemen hemen ayni.

Ayrica bu isim altinda yapilabilecek calismalarda "birlikte calisabiliriz" diyen arkadaslarla isbirligine de her zaman acigim.


Tum arkadaslara bol kazanclar dilerim.
SiirDefteri.com
Ugur