Pardon Server.ScripTimeOut olmayacak, yanlış yazmışım.
Server.ScriptTimeOut olacak.
xxx.ldb dosyası, xxx.mdb adlı veritabanının kilit dosyası.
veritabanı kullanmayan kunye.asp sayfasına ulaşabilmeniz sorunun veritabanına bağlantıda sorun olduğunu gösterir eğer sayfanın herhangi bir yerinde AspTear gibi bir bileşenle başka yerden veri almıyorsanız.
server.scriptTimeOut = 1000 yazdık ama sonuç değişmedi,
''Active Server Pages
error 'ASP 0113' Script timed out /Default.asp The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration tools. '' yazıyor tekrardan. veritabanının sadece adını değiştirmiştik scripti yüklediğimizde o da 8 ay önceydi yani 8 aydır bir değişiklik yapmadık,asptear gibi bileşen kullanmadık. Benim anlamadığım veritabanını niye şu an ftp den değiştiremiyoruz?acabu bu timeout hatasının onla bir ilgisi varmıdır sizce?Bir de pleskden veritabanını yazma iznimizi terardan kontrol edelim dedik ama hem veritabanı dosyaysında hemde diğer dosyalarda kilit işaretine tıkladığımızda ''hata uyarısı''alıyoruz. Esasen sorunumuz serverdan yani host firmasından kaynaklanan bri durumsa,ben en azından başka şeylerle bilip bilmeden oynayıp bozmak istemiyorum,çünkü dediğim gibi daha önce de nadiren özellikle akşamları timeout hatası alıyorduk ama biz hiçbirşey yapmadan sabahleyin düzeliyordu(sanırım host firması yetkilileri düzeltiyordu).Benim garibime giden bu timeout hatasının yanında ftp'den veritabanında şu an değişiklik yapmamamız. Sizin bu konuda bana tavsiyeniz var mı acaba?sizi de yoruyorz ama kusurumuza bakmayın.