Konu
Uzgunuz, bu dizine yazılamıyor
29-12-2007, 18:22:08
#10
husay
Chmodlarla oynamaya gerek yok, ben ufak bir hata yapmışım o yüzden veri tabanına bağlanamıyor, özel birşey yapmanıza gerek yok bilgileri vs. doğru yazın oluyor