arkadaşlar ben aynen denilen herşeyi denedim ama olmadı
elimde bir db var onu textpad ile açtım ve türkçe karaktere çevirdim
ç ğ gibi harfler gayet güzel düzgün fakat
ı ve ş harfleri ? şeklinde gözüküyor örneğin ba?l?kta başlıkta derken..
latin 5 turkish ci olarak ayarlı ne yapmalıyım big dump ile yükledim hep
ayrıyeten yükledikten sonra düzgün gözükenlerde örneğin şöyle oluyor
Yayınlandı bu şekilde gösteriyor Yayınlandı
sql deyken ? şeklinde gösteriyordu.