eline sağlık.sade olmuş...
bu arada yansımada problemin var.eğer harf aşağı kayan yani "gyçş" gibi harflerse yansıma altta onlardan başlar.tavsiyem bu harfleri tasarımlarında şöyle kullan: g yerine G.y yerine Y.ç nin noktasını içerden yap mesela ya da harfi az yukarı yaşı.ş de ç ile aynı şekilde...Yanlış anlama sadece tavsiye.Tasarım olarak da bölye kullanınca benim hoşuma gidiyor.