Merhaba,

Bahsi geçen konu eğer benim scriptim ise, lütfen, scriptin sahibi benim diyen firmanın veya kişinin bilgilerini buraya yazabilirseniz veya pm atarsanız, bende gerekli cevabı veririm. eğer benim scriptim hakkında bahsetmiyorsanız eğer, bir dahaki mesajınızdaki kimseyi zan altında bırakmadan scriptin kendisini ve asıl sahibini bildirirseniz, gereksiz polemik yaratmamış olursunuz,

acilen cevabınızı bekliyorum.

saygılar