Publica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Php olsa ....
-Yapardım
-Alırdım
-İndirirdim
gibi cümleler çok meşhur oldu.
öyleydi hep zaten neyse eminim birçok arkadaş kullanacaktır bu scriptleri.