ben aylardır sedo'cuyum. bu sürede hile yapmadım, ödememi de takır takır aldım. goldkey'den aynı şekilde hile yapmadan düzenli ödeme alan var mı? eğer site park edersem ve atarsa sistemden, kaybım büyük olacak. risk almaya değer mi?