BEN BU ORACLE KODLARINI MERAK EDİYORUM pHP asp FALAN yanından geçmezmiş sizce doğrumu bu duyduklarım...?
başlığı görünce doğru düzgün, anlaşılır bir soruyla karşılaşacağımı sandım. yanılmışım.
şimdi bu arkadaş oracle konusunda öyle soru hazırlamış ki dam ve saksağan ilişkisini onikiden vurmuş.
sadece "oracle kodlarını merak ediyorum" dese ki oracle kodu nedir onu da anlayabilmiş değilim.
cevaplar da soruya göre biraz ciddi kaçmış.
duyduklarınız doğru değil. asp ve php falan acayip, her şeyin o biçim falan yanından geçer. o biçim. allahına kadar.
community server diye bişey var. asp falan filan. o biçim. myspce in altyapısıymış. ne bilim. öle duydum. sizce doğru mu duyduklarım.