Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tabi kebirhostu da ayrı bir köşeye koymak gerekir.çünki kendileri çok "duyarlı".
şikayet ettik 10 dakika içinde kapattılar siteyi.2 saat sonra unutulur diye açtılar herhalde...
3-5 kuruş kazanmak için kimse sunucusunda pkk yandaşı çakalları barındırmaz.demekki bi bildikleri var "kebirhost" un.