Birde şehit verdik demezlermi ya şerefsizler, kitapsızlar. Pkk nın ölüsü eğer şehitse öle şehitin yatıcak yeri yok. Allah belalarını veriyor işte teker teker hepsi Cehennem biletini alıyor. Lanet olsun, şimdi bir şey dicem kürt TÜRK ayrımı yapılıyor denilcek. Linki verilen forum sitesini açanlar kürt besbelli ve pkk illetini savunuyor. Şimdi ben ekmek yediği toprağa saldıran bu adamları niye kendimden ayırmıyım ki ?