r10 da PTC kullanacan kitlenin çok az olduğunu düşünüyorum.

Burda kimse gidip site site dolaşıp yada reklam tıklamaz.

Herkesin kendine ait sitesi vardır az çok.o yüzden haykonun sorusu o şekilde olmuş.

Yinede paylaşım güzel.